De jongens van Orgel Passie wilden samen een keertje nog naar de Oude kerk in Barneveld, om daar op het orgel te spelen en de video's er op te nemen. Ze hadden al relatief vroeg het idee om naar Barneveld te gaan, waardoor ze de koster/beheerder van de kerk te mailen. De jongens hadden een afspraak met de koster gemaakt om op 21 april te gaan spelen. Helaas kregen de jongens een mailtje dat het de 21ste niet door ging in verband met het spoedig oefenen van het kerkkoor voor een concert kater die week, dus moesten de jongens een nieuwe afspraak maken om op dat prachtige orgel te mogen spelen. Ze mailden de koster weer om een nieuwe afspraak te maken. Samen kwamen ze uit op de 12e dag van de maand mei, om 19.00 uur.
Samen gingen ze naar de Oude kerk rond 19.00 uur, waar de collega van Marnix stond te wachten. Hij zou namelijk meegaan om met zijn camera alles op te nemen zodat de video's een nog betere geluidskwaliteit kregen. Nadat de jongens alle video's hadden opgenomen gingen ze weer richtig hun huis. Milan begin gelijk weer met het editten en zorgde ervoor dat de eerste video, psalm 103:8, rond het einde van de maand mei online kwam. Er komen nog zat andere mooie video's aan, van Barneveld en van Hasselt, dus hou de socials in de gaten!!